Informatie rondom garantie & klachten
Garantie
Klanttevredenheid staat bij mij voorop. Als jij tevreden bent met je bestelling en service, dan ben ik dat ook. Ben je niet 100% tevreden met je bestelling, dan kom ik graag met jou tot een passende oplossing.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@huisjevanhofman.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Identiteit ondernemer
Huisje van Hofman
Gedserpad 2
3067 DR Rotterdam
info@huisjevanhofman.nl
06-12886021
KVK-nummer: 74930974
BTW- nummer: NL001636795B17
Download hier mijn Herroepings formulier- Huisje van Hofman